2012. augusztus 2., csütörtök

Mesepszichológia


Kevés könyv részesül olyan kirobbanóan lelkes fogadtatásban, mint Kádár Annamária Mesepszichológiája. Annyi melegszívű ajánlást kaptunk tőletek, hogy gondoltuk, összegyűjtjük legalább egy részüket:

Ildikó Sárdi: "Az csak egy dolog, hogy sokszor könnyezve olvasom, olyan szépen ír. De ahogy a gyermekeim (3 kisgyerek) is figyelik a meséket és szórakoznak... tényleg fantasztikus, megmondom őszintén,
magam is elcsodálkoztam :-)"

Csutak Emese: "Nem tudom a könyvet letenni, Anna, NAGYON-NAGYON szépen köszönöm!"

Viktoria Daniel: "Zseniális könyv, és nagyon örülök, hogy rátaláltam. Jelenleg én sem tudom letenni! :) További sok sikert kívánok és még több ilyen fantasztikus könyvet!"

Budai Kovács Tímea: "Elkezdtem olvasni, nagyon tetszik! A közel 4 éves kisfiam pedig élvezettel és nagy érdeklődéssel hallgatja Lilla történeteit. ;-)))"

Mónika Kósa: "Most kaptam meg a születésnapomra, nagyon tetszik nekem és a kisfiamnak is."

Eszter Tari: "Elolvastam. Minden korosztálynak ajánlom!"

Nora Kunvari: "Kisfiam még csak 2 lesz, de én máris elolvastam a könyvet, rengeteg hasznosat megtudtam, igazi kincs!!"

Emese Szauer: "Szuper a könyv! Mindenkinek hasznos lehet. :)"

Dudáné Hajdu Mónika: "Tegnapelőtt hozta a futár, nagyon tetszik. Anya és óvodapedagógus vagyok, mindkét téren hasznosíthatom. A könyvben lévő meséket pedig imádja a kislányom /6éves/. Nagyon édes volt, két napja kezdtük olvasni, de úgy aludt el, hogy reggelre hátha neki is lesz egy Tündérbogyója. Ajánlom mindenkinek, akinek kisgyermeke van."

Zsuzsa Költő: "Köszönöm a könyvet. Elkezdtem olvasni. Tetszik, h az alapoktól kezdi, és absz érthető egy "átlagos" szülő számára is, nem csak szakembereknek."

Héreginé Ilona: "Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a fantasztikus könyvet! Minden percét élvezem."

Barbara Pápay: "első helyen a kisfiam sikerlistáján :) Imádja Lilla történeteit, és ami nagyon szuper, én is imádom ezt olvasni neki! Remélem lesz még egy vaskos mesekönyv Tündérbogyóról!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.