2011. február 16., szerda

Betegség

Elnézést kell kérnem az érdeklődőktől. Egy hétig vigyáztam az unokámra, aki beteg volt. Köhögés, nátha, stb. A múlt hét végén együtt jöttünk haza. A párom arra panaszkodott már pénteken, hogy fáj a torka.
Vasárnapra én is elkezdtem köhögni, belázasodtam és hétfőre jó náthás is lettem. Semmi más nem hiányzott, csak az ágyikó és hogy csak az "ürességre" gondolhassak :-).
Unokázáskor egyébként elfelejtem "magamat" és csak rá koncentrálok - tudom nem egészen helyes módon.
Főleg ha beteg a drágám, akkor nekem teljes egészében adni "kell" magamat, hogy hamar felépüljön. Olyankor megszűnik bennem minden, csak egy "feladat" ösztönöz és ez ő.
Így történhetett meg az, hogy mára már mindkettőnkben - Imrével - teljesen egészében elhatalmasodtak a bacik, vagy vírusok. (Párom alszik egész nap és nyalogatja sebeit, mint egy férfi általában :-O )
Ígérem, hogy folytatom pár nap múlva amit elkezdtem, de egy kicsit még lábadoznom, erőt kell gyűjtenem hozzá.
Gondolom ebben az időszakban nem csak én, de sokan mások is betegeskednek. Türelem tehát, nemsokára jön a tavasz és kisüt a nap is :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.