2011. február 25., péntek

Inga - káros földsugárzások

Második találkozásom volt az inga és pálca használata. Mivel számomra az inga könnyebb volt, így azt tanultam meg elsőnek.
Az ingát nagyon sok területen tudjuk használni. Bármilyen kérdésünk van, választ kaphatunk rá, ha kellőképpen el tudunk vonatkoztatni.
Fel tudjuk mérni vele, hol találhatók a lakásban káros fölsugárzások, vízerek. Kereshetünk vele különböző tárgyakat stb. Annyira sokrétű, hogy összefoglalni nem is lehet.
Olyan, mintha a tudatalattinkkal, valamiféle mindent látóval beszélgethetnénk, és olyan dolgokat is megtudhatnánk, amit egyébként nem tudhatunk.
Rengeteg próbát tettünk közösen az eszközzel és mondhatom nagyon nagy volt először a rácsodálkozásunk a válaszokra.
Az ingát mindig be kell hangolni, vagyis a saját rezgésünkre hangolni. Ezt leginkább úgy végezzük el, hogy a két tenyerünk közé vesszük, amit összezárunk. Várunk pár percig - ennyi elég is. Az inga máris ránk van hangolva.
Fontos, hogy senki más nem foghatja meg a saját ingánkat, mivel az a mi rezgéseinket veszi fel - ilyenkor újra kell hangolni.
Az inga végén mindig van zsinór, madzag - fontos, hogy ne legyen fémből. Szokás a végére tenni egy csomót és azt megfogni. A csomó után már nem mér jól az inga és alatta sem biztos a válasz. Tehát, inga, csomó nélkül felkötni rá egy zsinórt, cérnát stb. Elkezdjük lógatni lefelé, a zsinórt és ott, ahol a legkényelmesebb nekünk, ahol megindul az inga mozgása, oda tesszük a csomót. A végét le lehet vágni.
Kérdéseinket olyan kérdésekkel kezdjük, amire azonnal meg is tudjuk a választ.
Például: mutasd meg nekem légyszíves, merre mutatott az igen választ. Meg fogja mutatni. Aztán merre mutatod nekem a nem választ? Ekkor is elmozdul - általában ellentétes irányba. Ez lehet forgás, vagy csak vízszintes, függőleges mozgások.
Ez után jöhet pár olyan kérdés, hogy például: én nő vagyok-e, kontroll kérdés férfi vagyok-e vagy fordítva. Amikor ezt már jól begyakoroltuk, akkor feltehetünk az ingánknak bármilyen kérdést.
Nem szabad elkedvetlenedni, biztosan jól működik az ingánk ha mindent jól csináltunk, csak esetleg a kérdésünk nem helyes.
Példának mondom, hogy annak idején feltettem egy kérdést: lány vagyok? A válasz NEM volt. Nem értettem a választ, hiszen teljesen biztos hogy nő vagyok - legalábbis annak érzem magam :-)
Jól elcsodálkoztam, mikor elkezdtem keresni hol a bibi, és megvilágosodtam: nem lány vagyok, hanem asszony! :-)))))))
Nagyon fontos tehát, hogy teljesen pontosan kérdezzünk és a válasz nem marad el.
A pálca is így működik, de annak a tartását külön meg kell tanulni - egyáltalán nem mindegy melyik kezünkben tartjuk, hogy fogjuk stb.
Amikor ingázunk, vagy pálcázunk, igyekezzünk nagyon nyugodtnak lenni, gondolatainkat lecsitítani, hangulatos, nyugodt körülményeket teremteni. Lábunkat helyezzük mindkét talppal a földre, ne keresztezzünk, akkor az információ nem jön át, akadályoztatva van. Lehet gyertyát is gyújtani, vagy füstölőt, kellemes, meditatív zene is segít bennünket az ellazításban.
Sok-sok sikert és kitartást kívánok mindenkinek, aki megpróbálja használni "élete ingáját".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.